• Dostawa

RODZAJ I KOSZT DOSTAWY

Przy składaniu zamówienia możesz wybrać najbardziej odpowiadający Tobie sposób dostawy.
Paczki wysyłamy firmą kurierską GLS,Poczta Polska oraz do paczkomatów InPost.

GLS

Koszt wysyłki za pośrednictwem GLS wynosi od 15,00 zł.
Czas dostarczenia przesyłki od momentu wysłania Kurier GLS - 24 godziny

POCZTA POLSKA

Koszt wysyłki przez Poczta Polska  wynosi od 15,00 zł.
Czas dostarczenia od momentu wysłania to 48 godziny.

PACZKOMATY INPOST

Koszt wysyłki do paczkomatu InPost wynosi 9,99 zł.
Czas dostarczenia od momentu wysłania to 24 godziny.

Do paczkomatów InPost wysyłamy tylko paczki, które mieszczą się w paczkomacie. Jeżeli podczas składania zamówienia nie ma opcji dostawy paczkomat, oznacza to, że nie ma możliwości takiej wysyłki. 

 

ŚLEDZENIE DOSTAWY

Wybierając rodzaj dostawy "kurier GLS,POCZTA POLSKA lub paczkomaty InPost" masz możliwość śledzenia swojej przesyłki.

W tym celu, zaraz po wysyłce paczki wysyłamy Ci mail, w którym zawarty jest numer listu przewozowego Twojej przesyłki oraz link przenoszący Cię na stronę firmy kurierskiej. Uzyskasz tam informacje dotyczące aktualnych statusów swojej przesyłki.

 

ODBIÓR TOWARU

W momencie otrzymania towaru potwierdź podpisem jego odbiór. Po potwierdzeniu towar staje się Twoją własnością.

Pamiętaj, że masz prawo dokonania oceny stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności Kuriera. Może to nastąpić tylko po odebraniu paczki i zapłaty za towar (w przypadku płatności za pobraniem).

Jeżeli zauważysz uszkodzenie towaru, sporządź w obecności Kuriera protokół szkody zawierający opis uszkodzenia. Uszkodzony towar można wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Koszt transportu ponosi wówczas nasza firma. Kiedy towar znajdzie się ponownie w naszym magazynie zostanie wymieniony na nowy, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na nasz koszt.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym, postępuj wg zasad gwarancji.

 

 ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty zamówionego towaru dostepny jest w naszym salonie firmowym Menua.pl w Warszawie na ul. Trakt Lubelski 410 tel. 882 935 947 po uprzednim skontatkowaniu i poinformowaniu iż towar jest gotowy do odbioru.

Klient powinien odebrać zamówiony towar w ciągu 7 dni od momentu uzyskania ze sklepu informacji, że towar jest gotowy do odbioru. Po tym terminie sklep może sprzedać towar innemu klientowi.